Dia a dia

A la classe de GTA hem celebreat els aniversaris mireu, mireu…

Publicat a: Bloc primaria el 31 de març del 2020

Al llarg del primer i els segon trimestre hem celebrat els nostres aniversaris a l’escola. Els pares si han pogut, han vingut i han portat un berenar boníssim per a celebrar-ho. Perquè fer anys junts sempre és millor!

La Lia, la gossa que ens fa teràpia als alumnes de l’etapa de GT!

Publicat a: Bloc primaria el 25 de març del 2020

Al llarg d’aquest segon trimestre 6 alumnes de l’etapa GT hem pogut realitzar la nostra teràpia amb la gossa Lia i la Miriam, la professional d’ egrescat_iag, a la qual li encanta la feina que fa i així ens ho ha transmès al llarg d’aquests dies a l’escola.  Ha estat una experiència brutal i molt significativa tant pels alumnes com per a professionals.

Al llarg del tercer trimestre 3 alumnes de l’etapa també realitzaran la teràpia amb la Lia.

I ara mireu, mireu lo bé que ha anat. La Lia ens aporta màgia, estratègies de comunicació i noves sensacions per interaccionar amb nosaltres i amb el nostre entorn!

Els alumnes de GTA cuidem l’hort aromàtic!

Publicat a: Bloc primaria el 25 de març del 2020

Durant aquest segon trimestre ja hem pogut  posar en marxa el nostre hort de plantes aromàtiques! I seguirem cuidant i experimentant sensacions amb el nostre hort!

PIRULETES DE XOCOLATA

Publicat a: Bloc primaria el 17 de març del 2020

Els nens i nenes de Primària A i B hem fet unes boníssimes piruletes de xocolata. Són ben fàcils de fer! Si voleu la recepta només cal que mireu el vídeo 😉

Cançó “El Cos”

Publicat a: Bloc primaria el 7 de març del 2020

A Primària estem treballant el cos humà des del primer trimestre i estem aprenent moltes coses. Una d’elles és que el cos té moltes funcions… Els nens i nenes d’EP-A ho representen a través d’una cançó… esperem que us agradi! A nosaltres sí i ens ho hem passat molt bé gravant el vídeo.