Dia a dia

Mònica Maya, directora de l’escola, reflexiona sobre el període de confinament viscut a la comunitat educativa de l’escola

Publicat a: Bloc xaloc tv el 10 de juliol del 2020

L’ICE de la UAB ha proposat a la nostra escola reflexionar sobre l’educació durant aquest període de confinament a través d’una gravació en vídeo que ha quedat recollida en el seu espai web. En ell s’hi estan recollint experiències, valoracions i propostes des dels diversos actors del sistema educatiu analitzant les desigualtats que ha portat aquest període d’educació confinada, els punts de millora a valorar, així com els aprenentatges fets i les oportunitats o reptes que ha suposat.
Aquí us passem el vídeo en el qual la Mònica Maya, directora de la nostra escola, posa la mirada a la situació viscuda per aquells nens i adolescents (amb les seves famílies) que estan escolaritzats a la nostra escola, i com s’encara el proper curs, i així poder compartir amb tota la comunitat educativa les vivències durant aquest període també des del nostre entorn pedagògic específic.

GT B – Trobada fi de curs

Publicat a: Bloc primaria el 22 de juny del 2020

Aquest curs mig confinat ja s’ha acabat i ho hem aprofitat per fer una trobada amb els alumnes, famílies, mestres i professionals de la escola.

Feta amb molt d’amor i carinyo des de la distància però alhora amb sentiments i emocions molt propers.

Feliç estiu i fins ben aviat!

Primària s’acomiada

Publicat a: Bloc primaria el 22 de juny del 2020

El curs ja s’ha acabat i els dos grups de Primària hem fet una videotrucada conjunta per acomiadar-nos i desitjar un BON ESTIU 🙂

2n TELEXALOC curs 19-20

Publicat a: Bloc xaloc tv el 1 de juny del 2020

2n Tele xaloc curs 19-20 creat per les classes de Curs Pont i TVA1

Esperem que gaudiu moltíssim, tenim una col·laboració molt especial!!!

L’HORT A LA CLASSE DE CURS PONT

Publicat a: Bloc 16-21 el 27 de maig del 2020

La classe de CURS PONT un any més hem realitzat el projecte de l’hort de les amistats amb l’escola Immaculada de Sabadell. A causa del confinament han sigut només dues sessions però va ser tot un èxit, com sempre!!!