Dia a dia

Fem una manualitat padrins i fillolls

Publicat a: Bloc secundaria el 22 de març del 2019

Aquest segon trimestre en el projecte de tutoria entre iguals, els padrins i fillols hem fet conjuntament una activitat de manualitats. A partir d’una patata hem creat un animal. Ens han quedat molt macos!

Les plantes de l’hort

Publicat a: Bloc primaria el 20 de març del 2019

Aquest trimestre a la classe de les formigues estem aprenent moltes coses sobre les plantes. Al primer trimestre a l’hort hi vam plantar faves i enciams i després d’uns mesos hem vist molts canvis: de la llavor que vam plantar, n’ha sortit una planta. Algunes són altes i d’altres més baixes, les mesurem, les reguem i les observem de ben a prop: la tija, les fulles… i ara les faves ja tenen flors! Què passarà més endavant?… Ja us ho explicarem 😉

Fem la disfressa… d’extraterrestre!

Publicat a: Bloc primaria el 5 de març del 2019

A la classe de les formigues les mares ens han ajudat a fer la disfressa. Ens ha agradat molt poder fer-la tots junts i ens ha quedat molt xula. Mireu el vídeo i veureu el resultat!

MARES… Moltíssimes gràcies per venir!!!

La disfressa

Publicat a: Bloc primaria el 5 de març del 2019

Les mames de la classe de les Heures van venir a la nostra classe i ens van ajudar a fer la disfressa d’EXTRATERRESTRES!

Moltes gràcies a totes per venir!

Conte d’emocions

Publicat a: Bloc primaria el 5 de març del 2019

Els companys de la classe d’ESO-D va venir a la classe de la Formigues i la classe de les Heures a explicar-nos un conte de les emocions.

Ho van fer molt i molt bé i ens va encantar.

Gràcies nois!

PFI Visita a la “Feria internacional de pasteleria…” INTERSICOP/IFEMA a Madrid

Publicat a: Bloc 16-21 el 4 de març del 2019

El 26 de febrer l’alumnat de PFI d’auxiliar d’hoteleria va gaudir d’una experiència inoblidable.
Han anat a Madrid amb l’AVE per visitar la “Feria internacional de pasteleria, panaderia, heladeria y café INTERSICOP/IFEMA”
L’empresa MASTER MARTINI IBERICA els ha regalat els bitllets del tren i l’entrada a fa Fira per a 15 alumnes i 3 mestres. Han anat a visitar el seu estand i han participat en diverses mostres d’empreses de pastisseria, gelateria i planificació.
Estem molt contents d’haver aconseguit aquesta bona relació amb aquesta empresa.
La tarda l’han aprofitat per anar caminant fins l’estació d’Atocha passant la Puerta del Sol, La Cibeles, la Puerta de Alcalá el Retiro i passant pel Museu del Prado. Cal dir que 7 dissidents han tret el cap també a fer-se la foto davant del Bernabéu.
Un dia intens de formació i de gaudi. Gràcies a la gent de Màster Martini!!!

m 3 m 4m 8 m 5 m 6m 2m 7

Pràctiques els alumnes de PFI en centres de Treball

Publicat a: Bloc 16-21 el 4 de març del 2019

El primer trimestre es va acabar amb  dos alumnes més havent iniciat ja la seva Formació en Pràctiques en Centre de Treball. Les empreses que n’assumeixen la formació són: el Bar/Restaurant Clau de Fa amb el Jonathan i el supermercat Caprabo de l’avinguda de Barberà amb la Cinthia. De nou un agraïment a les empreses que col·laboren amb nosaltres donant l’oportunitat a l’alumnat de mostrar les seves capacitats.

CintiaJoni

Visita establiments Viena

Publicat a: Bloc 16-21 el 4 de març del 2019

El 27 de novembre i el 17 de desembre  van visitar l’etapa 16-21 (CP, TVA i PFI) les instal·lacions dels establiments Viena de Sabadell.

20181217_121045 ú F