Dia a dia

Presentació del futbol INCLUSIU a Sabadell

Publicat a: Bloc General el 4 de maig del 2017

Dimecres 3 de maig un grup d’11 alumnes de la nostra escola també han participat al projecte “Inclusive Football”. La FUNDACIO ITINERARIUM impulsant noves accions l’àmbit de l’esport inclusiu. Alevins del CE Sabadell, Xaloc, Andi, Cipo, Atendis/Taina…. IMG-20170504-WA0005 IMG-20170504-WA0004IMG-20170504-WA0007IMG-20170504-WA0015

TOTS SUMEM TOTS HI GUANYEM!!

Hem estat seleccionats pel DINCAT

Publicat a: Bloc General el 23 de desembre del 2016

Dincat ens ha seleccionat juntament amb cinc centres més per formar part del projecte de transformació dels CEE

dincat

Loteria de Nadal

Publicat a: Bloc General el 23 de desembre del 2016
EL REINTEGRAMENT DE LA LOTERIA 2,5 EUROS ES PAGARÀ A L’ESCOLA A PARTIR DEL 17 GENER
loteria

ALUMNES D’ESO PARTICIPEN EN ELS ACTES DE 10È ANNIVERSARI DE L’APROPA CULTURA

Publicat a: Bloc General el 26 d'octubre del 2016

apropa-cultura1

La festa dels 10 anys d’Apropa Cultura va omplir ahir la Sala 2 de L’Auditori de Barcelona amb més de 300 assistents. Tots integrants d’un gran equip, el que fa possible que aquest programa de Cultura Inclusiva sigui una realitat cada dia.

Usuaris, educadors, responsables dels equipaments i administracions gràcies a tots per venir i per participar d’un dia molt especial per nosaltres. No farem cap llista, tots i cadascun dels que vau estar a l’acte d’ahir (i també els que no vau poder venir) sabeu l’important que és per nosaltres que Apropa Cultura segueixi creixent.

Ahir vam marcar un punt i a part, vam poder fer balanç de tot el que hem aconseguit fins ara però també vam poder unir forços i agafar energia i compromís per mirar cap a futur. Hem d’arribar més lluny, hem d’aribar a tot arreu perquè com va dir el Jordi  Cusell, del Centre Educacional Aspace, tots hem d’estar “dins de la cultura”.

Ens omple d’orgull veure tota la feina que feu des de les entitats socials i els equipaments culturals. I es per això que us demanem que entre tots en fem la màxima difusió.
Estem molt contents del ressò que està tenint avui Apropa Cultura als mitjans, aquí us us en deixem un tastet, però en volem més!! Ajudeu-nos a fer-ne difusió!

DIARI ARA

La Vanguardia

RAC1

Us passem enllaç de les fotografies de l’acte d’ahir. I us recordem que feu fotografies de totes les activitats que pogueu, compartiu-les i envieu-nos-les apremsa@apropacultura.cat

Mireu quina meravella ens han enviat des de Sabadell!

apropa-cultura

Benvinguts a la nova web de l’Escola Xaloc

Publicat a: Bloc General el 26 d'octubre del 2016

Benvinguts a la nova web de l’Escola especial Xaloc. Hem fet aquesta web per tenir una eina de comunicació entre l’escola , els pares, els alumnes i per a totes aquelles persones relacionades amb l’escolaBenvinguts i aviat començarem a publicar noticies del vostre interés