Dia a dia (Bloc 16-21)

TALLER DE SABÓ

19 d'octubre del 2021

Avui l’etapa 16-21 (Curs Pont i TVA) hem fet un taller de sabó, utilitzant oli reciclat. Ha sigut molt interessant!!!!

Circ a La vela

16 d'octubre del 2021

El GEC 4 (Curs Pont, TVA 1, 2 i 3) hem ant a L’Estruch (la fàbrica de creació de les arts en viu) a Sabadell, a l’espai de La Vela (CIRC) on hem pogut conèixer una mica què és el circ i la seva història. Tot un món per descobrir amb la Madame Loyal i amb l’ajuda de’n Basili, ens han explicat les històries que s’amaguen sota l’envelat, algunes són antigues d’altres més recents. Hem viscut un viatge en el temps a través de l’humor i la màgia.

FEM BOMBONS D’OREO

10 de maig del 2021

LA CLASSE DE CURS PONT 2 ENSENYA A FER BOMBONS D’OREO

A LA CLASSE DE TVA 1,

ENS HA AGRADAT MOLT!!!

CIVISME – COM ACTUEM?

23 de març del 2021

Els alumnes i les alumnes de Curs Pont hem treballat a través de la pregunta “Com actuem?” els actes del nostre dia a dia i quina és la millor manera d’actuar per ser cívics!