Dia a dia (Bloc 16-21)

FEM OLIVES

30 de gener del 2022

A l’escola hi ha una petita olivera que ens ha proporcionat moltes olives per poder-les macerar i fer un tastet ben bo diverses classes de l’escola!

La classe de TVA 3 us ensenya pas a pas.

TALLER DE SABÓ

19 d'octubre del 2021

Avui l’etapa 16-21 (Curs Pont i TVA) hem fet un taller de sabó, utilitzant oli reciclat. Ha sigut molt interessant!!!!

Circ a La vela

16 d'octubre del 2021

El GEC 4 (Curs Pont, TVA 1, 2 i 3) hem ant a L’Estruch (la fàbrica de creació de les arts en viu) a Sabadell, a l’espai de La Vela (CIRC) on hem pogut conèixer una mica què és el circ i la seva història. Tot un món per descobrir amb la Madame Loyal i amb l’ajuda de’n Basili, ens han explicat les històries que s’amaguen sota l’envelat, algunes són antigues d’altres més recents. Hem viscut un viatge en el temps a través de l’humor i la màgia.