Dia a dia (Bloc primaria)

La Lia, la gossa que ens fa teràpia als alumnes de l’etapa de GT!

25 de març del 2020

Al llarg d’aquest segon trimestre 6 alumnes de l’etapa GT hem pogut realitzar la nostra teràpia amb la gossa Lia i la Miriam, la professional d’ egrescat_iag, a la qual li encanta la feina que fa i així ens ho ha transmès al llarg d’aquests dies a l’escola.  Ha estat una experiència brutal i molt significativa tant pels alumnes com per a professionals.

Al llarg del tercer trimestre 3 alumnes de l’etapa també realitzaran la teràpia amb la Lia.

I ara mireu, mireu lo bé que ha anat. La Lia ens aporta màgia, estratègies de comunicació i noves sensacions per interaccionar amb nosaltres i amb el nostre entorn!

Els alumnes de GTA cuidem l’hort aromàtic!

25 de març del 2020

Durant aquest segon trimestre ja hem pogut  posar en marxa el nostre hort de plantes aromàtiques! I seguirem cuidant i experimentant sensacions amb el nostre hort!

PIRULETES DE XOCOLATA

17 de març del 2020

Els nens i nenes de Primària A i B hem fet unes boníssimes piruletes de xocolata. Són ben fàcils de fer! Si voleu la recepta només cal que mireu el vídeo 😉

Cançó “El Cos”

7 de març del 2020

A Primària estem treballant el cos humà des del primer trimestre i estem aprenent moltes coses. Una d’elles és que el cos té moltes funcions… Els nens i nenes d’EP-A ho representen a través d’una cançó… esperem que us agradi! A nosaltres sí i ens ho hem passat molt bé gravant el vídeo.