Dia a dia (Bloc primaria)

Busquem el tió

17 de desembre del 2018

La classe de les Heures vam rebre una carta del tió demanant la nostra ajuda per trobar-lo.

Com a bons detectius que som, vam agafar les lupes i vam seguir les pistes. Al final el vam trobar!

Ja tenim nom a Primària-A… Les FORMIGUES!

24 de novembre del 2018

A Primària-A hem fet votacions per escollir un nom per a la classe. A medi estem treballant el racó de la natura en que a partir de l’observació de l’hort i dels patis de l’escola ens hem adonat que tenim plantes, arbres i animals ben a prop! D’entre els noms més escollits: cargols, llimoner i formigues, aquest últim és el que ha sortit amb més vots.

Ens agrada!!!

Primària anem d’excursió al Riu Ripoll

16 de novembre del 2018

Els companys de Primària A i B hem anat d’excursió al Riu Ripoll per poder observar la natura.

Hem vist ànecs, arbres, fulles…i ens ho hem passat molt bé! Mireu mireu

Els alumnes de GT anem al parc del Nord!

16 de novembre del 2018

Dimecres vam anar a passar el dia al parc del Nord de Sabadell per tal de compartir el dia amb la resta de companys i per gaudir dels colors de la tardor.

Mireu, mireu…