Dia a dia (Bloc secundaria)

Activitats del primer trimestre

15 de gener del 2018

Aquí teniu algunes de les activitats que hem fet conjuntament els alumnes de secundària al llarg del primer trimestre.

Teatre: Les aventures de Don Quixot i Sancho Panza

22 de desembre del 2017

Durant tot el primer trimestre els alumnes de secundària hem estat preparant l’obra de teatre.

El passat 19 de desembre vam fer la representació. Aquí en teniu el vídeo.

Felicitats a tothom!

Bones festes i bona entrada a l’any 2018

Mestres de secundària

Els alumnes d’ESO F cuinem!

17 de desembre del 2017

Durant el primer trimestre els alumnes de la classe d’ESO F  han anat preparant receptes.

Per parelles han tingut que cercar una recepta i preparar-la per tal d’ensenyar a la resta de companys a cuinar-la.

Mireu el què hem fet!

ESO F

Classe d’ESO-E

19 d'octubre del 2017

Aquí teniu el vídeo de presentació de la classe ESO-E perquè ens coneixeu millor!!

Qui sóc?

25 de setembre del 2017

Ha arribat el nou curs i els alumnes de ESO-D volem explicar-vos una mica qui som….. mireu!

Càmping 2016-2017

25 de setembre del 2017

Aquí us deixem els millors moments del càmping del curs passat! Així recordem que bé que ens ho passem a final de curs!

Conta-contes: ” La rateta que llegia a l’escaleta”

20 de juny del 2017

Els alumnes d’ESO D i ESO E durant el curs 2016-2017 han tornat a representar el conta-contes de l’escola Xaloc. Aquest any amb una variació, la rateta no és tant presumida, sinó que li agrada molt i molt llegir.

Mireu, mireu…

Plantes aromàtiques

16 de juny del 2017

Treballem les plantes aromàtiques. Les observem, les olorem, fem treball de camp, busquem mostres. A través de les vivències i l’experimentació aprenem més sobre plantes del nostre entorn.