Dia a dia (Bloc secundaria)

Classe d’ESO-E

19 d'octubre del 2017

Aquí teniu el vídeo de presentació de la classe ESO-E perquè ens coneixeu millor!!

Qui sóc?

25 de setembre del 2017

Ha arribat el nou curs i els alumnes de ESO-D volem explicar-vos una mica qui som….. mireu!

Càmping 2016-2017

25 de setembre del 2017

Aquí us deixem els millors moments del càmping del curs passat! Així recordem que bé que ens ho passem a final de curs!

Conta-contes: ” La rateta que llegia a l’escaleta”

20 de juny del 2017

Els alumnes d’ESO D i ESO E durant el curs 2016-2017 han tornat a representar el conta-contes de l’escola Xaloc. Aquest any amb una variació, la rateta no és tant presumida, sinó que li agrada molt i molt llegir.

Mireu, mireu…

Plantes aromàtiques

16 de juny del 2017

Treballem les plantes aromàtiques. Les observem, les olorem, fem treball de camp, busquem mostres. A través de les vivències i l’experimentació aprenem més sobre plantes del nostre entorn.

El Conta-contes: ” La rateta que llegia a l’escaleta”

17 d'abril del 2017

El passat mes de març els alumnes d’ESO D i ESO E vam tornar a representar el nostre conta-contes. Aquest any hem volgut donar un altre significat al conte i hem representat el conte de  ” La rateta que llegia a l’escaleta”, tot donant importància a  l’ús de la lectura com a valor principal del conte.

A la primera representació han vingut els alumnes de P5 de l’escola Torreguitart de Sabadell.

Si voleu escoltar, veure i gaudir el conte, no ho dubteu, mireu aquí!

Alumnes ESO D i ESO E