Dia a dia (Bloc 16-21)

PFI Visita a la “Feria internacional de pasteleria…” INTERSICOP/IFEMA a Madrid

4 de març del 2019

El 26 de febrer l’alumnat de PFI d’auxiliar d’hoteleria va gaudir d’una experiència inoblidable.
Han anat a Madrid amb l’AVE per visitar la “Feria internacional de pasteleria, panaderia, heladeria y café INTERSICOP/IFEMA”
L’empresa MASTER MARTINI IBERICA els ha regalat els bitllets del tren i l’entrada a fa Fira per a 15 alumnes i 3 mestres. Han anat a visitar el seu estand i han participat en diverses mostres d’empreses de pastisseria, gelateria i planificació.
Estem molt contents d’haver aconseguit aquesta bona relació amb aquesta empresa.
La tarda l’han aprofitat per anar caminant fins l’estació d’Atocha passant la Puerta del Sol, La Cibeles, la Puerta de Alcalá el Retiro i passant pel Museu del Prado. Cal dir que 7 dissidents han tret el cap també a fer-se la foto davant del Bernabéu.
Un dia intens de formació i de gaudi. Gràcies a la gent de Màster Martini!!!

m 3 m 4m 8 m 5 m 6m 2m 7

Pràctiques els alumnes de PFI en centres de Treball

4 de març del 2019

El primer trimestre es va acabar amb  dos alumnes més havent iniciat ja la seva Formació en Pràctiques en Centre de Treball. Les empreses que n’assumeixen la formació són: el Bar/Restaurant Clau de Fa amb el Jonathan i el supermercat Caprabo de l’avinguda de Barberà amb la Cinthia. De nou un agraïment a les empreses que col·laboren amb nosaltres donant l’oportunitat a l’alumnat de mostrar les seves capacitats.

CintiaJoni

Visita establiments Viena

4 de març del 2019

El 27 de novembre i el 17 de desembre  van visitar l’etapa 16-21 (CP, TVA i PFI) les instal·lacions dels establiments Viena de Sabadell.

20181217_121045 ú F

Anem al teatre, AKA

4 de març del 2019

El 30 de novembre la classe de Curs Pont i TVA vam anar a veure un espectacle a l’Estruch, AKA.

Carlos és un jove adolescent que comparteix amb nosaltres el seu dia a dia, la seva realitat, l’escola, les sessions de teràpia, la seva música, els seus balls, la relació amb els seus “viejos”, els amics, el seu primer amor. I ho fa des de la intimitat de la seva habitació, l’espai on ell és ell mateix, mentre espera que l’avisin per sopar….

Càtering PFI Hotelaria Xaloc

4 de març del 2019

Aquest any els alumnes de PFI d’hoteleria van començar amb un càtering el dia 20 de setembre amb un gran repte. Va ser una proposta d’un sopar fred per la celebració dels 50 anys de CIPO. Volíem fer-ho molt bé perquè els seus 50 anys de feina oferint serveis i oportunitats laborals a les persones amb capacitats diverses es mereixien això i molt més. Creiem que ens hem vàrem sortir amb èxit. Aquí en teniu una mostra. Volem agrair el suport de les mestres de l’escola que ens van ajudar a aconseguir aquest repte. Molt bona feina nois i noies!!!!

cat 1
cat 7cat 10

cat 3 cat 2 cat 5

11è Premi Federico Mayor Zaragoza

20 de març del 2018

1 2 3

El Dijous 15 de març vam anar a Tortosa a recollir el primer premi d’entitats juvenils del 11è Premi Federico Mayor Zaragoza en el marc de la Celebració dels 70 anys de la Declaració Universal dels Drets Humans (2018).
Un cop més hem demostrat les nostres capacitats i com diu en Federico Mayor Zaragoza “per un món millor hem de deixar la força i donar pas a la paraula”.

Aqui us deixem l’enllaç del nostre clipmetratge “Drets en Cadena”.

Un dia de neu a l’escola

1 de març del 2018

Un dia molt especial a l’escola. La neu té quelcom especial que ens fa vibrar.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Fira de Sabadell FP

1 de març del 2018

Els dies 1, 2 (matí i tarda) i 3 de març (pel matí) a la Fira Sabadell i dins del marc de la Fira de la Formació Professional, ens podreu venir a saludar i així poder conèixer de primera mà la nostra formació d’auxiliar d’hoteleria: cuina i serveis de restauració. Tenim un estand, compartit amb Xalest i Main, on us podrem explicar què fem per formar-nos com a bons i bones treballadors i treballadores i com a bons i bones ciutadans i ciutadanes.

Aquí us posem un tastet de la nostra feina formativa: