Dia a dia (Bloc 16-21)

11è Premi Federico Mayor Zaragoza

20 de març del 2018

1 2 3

El Dijous 15 de març vam anar a Tortosa a recollir el primer premi d’entitats juvenils del 11è Premi Federico Mayor Zaragoza en el marc de la Celebració dels 70 anys de la Declaració Universal dels Drets Humans (2018).
Un cop més hem demostrat les nostres capacitats i com diu en Federico Mayor Zaragoza “per un món millor hem de deixar la força i donar pas a la paraula”.

Aqui us deixem l’enllaç del nostre clipmetratge “Drets en Cadena”.

Un dia de neu a l’escola

1 de març del 2018

Un dia molt especial a l’escola. La neu té quelcom especial que ens fa vibrar.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Fira de Sabadell FP

1 de març del 2018

Els dies 1, 2 (matí i tarda) i 3 de març (pel matí) a la Fira Sabadell i dins del marc de la Fira de la Formació Professional, ens podreu venir a saludar i així poder conèixer de primera mà la nostra formació d’auxiliar d’hoteleria: cuina i serveis de restauració. Tenim un estand, compartit amb Xalest i Main, on us podrem explicar què fem per formar-nos com a bons i bones treballadors i treballadores i com a bons i bones ciutadans i ciutadanes.

Aquí us posem un tastet de la nostra feina formativa:

Marató TV3 a la festa de l’hivern

16 de desembre del 2017

Avui, en el marc de la Festa d’hivern dels barris del Nord i amb l’acompanyament de Sabadell Gent Gran, hem fet una activitat per recollir diners per a la Marató de TV3. Una ruleta a través de la qual, i amb l’aportació de 2 o 5 euros, es podien guanyar fins a una trentena de lots de productes i serveis aportats desinteressadament pels comerciants de l’Avinguda Matadepera. A més, es posaven a la venda unes bosses dissenyades expressament per l’alumnat fent al·lusió a les malalties infeccioses (tema de la Marató d’enguany). A la mateixa parada, personal de Sabadell Gent Gran anaven ensenyant a la gent que s’apropava quina és la millor manera per protegir-se de les infeccions.

L’activitat ha estat un èxit i ha estat una bona cloenda del treball d’Aprenentatge-Servei que han fet els alumnes de 2n i 3er del PFI d’Hoteleria, aquest 1r trimestre.
Felicitats per la feina!!!

1 2 3

EL PFI OFERIM UN”COFFEE BREAK”

26 de novembre del 2017

“Què i per què innovem? La innovació educativa a debat” – Fòrum Educatiu de Sabadell.
AHIR el PFI d’Hoteleria de la nostra escola ha participat en aquesta jornada oferint el servei de “coffee break” per als participants.

PFI PFI 7

VISITA A LA PANIFICADORA VALERO

26 de novembre del 2017

El 15 de novembre els alumnes de l’etapa 16-21 hem anat  a fer una visita a l’obrador de la panificadora VALERO.

Hem realitzat una sessió audiovisual sobre el procés de fabricació del pa, una visita guiada a l’obrador del forn Valero i un taller on hem conegut  de primera mà els ingredients necessaris per fer pa i com s’elabora.

Moltes gràcies!!!

CAFÈS PONT AL NOU ESPAI DE PFI

26 de novembre del 2017

El 13 de setembre en Joan i en Carles, com a representants de l’empresa CAFÈS PONT, ens han fet la cessió d’una esplèndida i moderna cafetera, un molinet, una vaixella de primera i altres elements que vestiran amb orgull les taules a punt de rebre els primers comensals. També ens han fet una petita formació del seu funcionament per poder donar la màxima qualitat als cafès que oferirem des del nou espai del PFI d’hoteleria de l’escola.
Gràcies a totes aquelles empreses que amb la seva responsabilitat social ofereixen el seu suport per al present formatiu del nostre alumnat.

Els alumnes de PFI elaborem i servim un refrigeri a CIPO

26 de novembre del 2017

El 7 d’octubre un any mes l’alumnat del PFI d’auxiliar d’hoteleria de l’EEE XALOC hem elaborat i servit el refrigeri per a 300 persones a.les portes obertes de l’entitat CIPO. Gràcies altra vegada per comptar amb nosaltres per participar en aquesta jornada tan important per a vosaltres. Ha estat un llarg matí de feina però per a nosaltres ens ha servit per demostrar les nostres competències en el sector i ha estat també un espai molt agradable de retrobament amb exalumnes i familiars.

Viatge de final de curs

7 de juny del 2017

El 19, 20 i 21 de juny tots els de transició i GTA anem a Platja d’Aro.

Estarem en un aparthotel, el Comtat Sant Jordi. Hem vist les fotos i és molt “xulo”, les habitacions són molt grans i la piscina també.

A les tardes passejarem per Platja d’Aro, que hi ha moltes botigues i farem un gelat.

El dimarts anirem al parc aquàtic Aquadiver.

Si mireu al Web podreu mirar les fotos i vídeos que pengem.