PFI Visita a la “Feria internacional de pasteleria…” INTERSICOP/IFEMA a Madrid

4 de març del 2019

El 26 de febrer l’alumnat de PFI d’auxiliar d’hoteleria va gaudir d’una experiència inoblidable.
Han anat a Madrid amb l’AVE per visitar la “Feria internacional de pasteleria, panaderia, heladeria y café INTERSICOP/IFEMA”
L’empresa MASTER MARTINI IBERICA els ha regalat els bitllets del tren i l’entrada a fa Fira per a 15 alumnes i 3 mestres. Han anat a visitar el seu estand i han participat en diverses mostres d’empreses de pastisseria, gelateria i planificació.
Estem molt contents d’haver aconseguit aquesta bona relació amb aquesta empresa.
La tarda l’han aprofitat per anar caminant fins l’estació d’Atocha passant la Puerta del Sol, La Cibeles, la Puerta de Alcalá el Retiro i passant pel Museu del Prado. Cal dir que 7 dissidents han tret el cap també a fer-se la foto davant del Bernabéu.
Un dia intens de formació i de gaudi. Gràcies a la gent de Màster Martini!!!

m 3 m 4m 8 m 5 m 6m 2m 7