Marató TV3 a la festa de l’hivern

16 de desembre del 2017

Avui, en el marc de la Festa d’hivern dels barris del Nord i amb l’acompanyament de Sabadell Gent Gran, hem fet una activitat per recollir diners per a la Marató de TV3. Una ruleta a través de la qual, i amb l’aportació de 2 o 5 euros, es podien guanyar fins a una trentena de lots de productes i serveis aportats desinteressadament pels comerciants de l’Avinguda Matadepera. A més, es posaven a la venda unes bosses dissenyades expressament per l’alumnat fent al·lusió a les malalties infeccioses (tema de la Marató d’enguany). A la mateixa parada, personal de Sabadell Gent Gran anaven ensenyant a la gent que s’apropava quina és la millor manera per protegir-se de les infeccions.

L’activitat ha estat un èxit i ha estat una bona cloenda del treball d’Aprenentatge-Servei que han fet els alumnes de 2n i 3er del PFI d’Hoteleria, aquest 1r trimestre.
Felicitats per la feina!!!